Retouren & Garantie
Garantie
Bij Raqa.nl hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het gebeuren dat een bestelling tijdens transport beschadigd raakt of dat er andere problemen optreden, waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Retourbeleid
Bij Raqa.nl staan we achter onze producten en willen we ervoor zorgen dat onze klanten volledig tevreden zijn. Lees ons onderstaande retourbeleid zodat we u het beste kunnen helpen.
- Alle terugbetalingen, retouren en ruilingen moeten binnen 30 dagen na aankoop worden gedaan.
- Voor het retourneren of ruilen van producten: het product moet ongedragen en onbeschadigd zijn.
- Voor productterugbetaling wegens defect: zorg ervoor dat u een afbeelding van de schade of het defect bij de hand heeft.
Aanmelden retour
Stuur een e-mail met het retourformulier naar hallo@raqa.nl. U ontvangt een retourlabel dat u op de doos kunt plakken. Binnen 3-5 werkdagen ontvangt u uw aankoopbedrag op uw rekening.
Raqa
"Uw ordernummer"
Nieuw Amsterdamsestraat 40
7814 VA Emmen
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@raqa.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.